Cosmetische verpakkingen evolueren met een snelheid die niet minder is dan doseringsvormen. Onlangs is de belangrijkste impact op cosmetische verpakkingen van milieubescherming (milieuvriendelijk) tot de dagelijkse populariteit van consumentenlevensstijlen van mobiele telefoons. Met het toenemende belang van verpakkingen, blijven merkverkopers hard werken in containers om de aandacht van de consument te trekken.
Cosmetische verpakkingen evolueren met een snelheid die niet minder is dan doseringsvormen. Onlangs is de belangrijkste impact op cosmetische verpakkingen van milieubescherming (milieuvriendelijk) tot de dagelijkse populariteit van consumentenlevensstijlen van mobiele telefoons. Met het toenemende belang van verpakkingen, blijven merkverkopers hard werken in containers om de aandacht van de consument te trekken.
Beauty Stream organiseerde een conferentie over de impact van het moderne leven op cosmetische verpakkingen op de Hong Kong Asia-Pacific Beauty Exhibition, die vorig jaar van 14 tot 17 november in Hong Kong werd gehouden. De sprekers waren Anne-Catherine Auvray, hoofdredacteur van Beauty Stream, en Michele Superchi, marketingmanager van Italië.
Beauty Stream is een Amerikaans bedrijf opgericht in 2009 om de trend van cosmetische mode te analyseren en te voorspellen. Het kan snel alle gebieden van de cosmetische industrie analyseren en voorspellen, zoals huidverzorging, make-up, kappers, nagelverzorging, grondstoffen, ontwerp, verpakking, strategie, marketing, reclame en detailhandel.
De absolute invloed van bloggers op het gebied van make-up.
Anne-Catherine Auvray en Michelle Superchi analyseerden de nieuwste verpakkingstrends uit zes kernproblemen: "Time-Strapped", "More Than Just Green", "Picture-Perfect", "Digitalization & Technology", "Ultra-Customization", "New Geurrituelen 'en introduceerden respectievelijk de cases en sleutelwoorden.
Allereerst betekent "Time-Strapped" dat met de dagelijkse reizen en de versnelling van het tempo van het leven, draagbare producten begonnen te zegevieren. Met de stijgende vraag naar consumenten van gemak, evolueert ook cosmetische verpakking die aan deze trend voldoet.
Het eerste sleutelwoord is "reisvriendelijk" en de representatieve producten die deze trend weerspiegelen zijn Geka's MINI ESSENTIALS en MAC's Little MAC.
De tweede en derde sleutelwoorden zijn "On-The-Go Convenience" en "Ultra-Slim". Beauty Pouch, Beauty Perfecting Matifying Kit, C-Firma Serum of Drunk Elephant en Powder Spray of Quadpack zijn allemaal kleine en lichte producten.
"More Than Just Green" is populair over de hele wereld met een gezond leven en consumptie. Verpakkingen volgen ook de trend van milieuvriendelijk. Eco-lippen, Switch Fresh, Treofan, Sulapac, Tincture en andere productcontainers zijn heel eenvoudig en 100% daarvan kan worden gerecycled. Gedifferentieerde milieuvriendelijke processen hebben de aandacht getrokken.
"Picture-Perfect" betekent eenvoudig dat de container zeer fotografisch is. Anne-Catherine Auvray zei dat "nu cosmetische bloggers absolute invloed hebben. De inhoud die ze uploaden via sociale netwerken of YouTube kan zelfs het succes of falen van het product bepalen, vooral hoe specialer de verpakking van het cosmetische product is, hoe hoger de waarschijnlijkheid dat het paleis zal zijn.
De representatieve producten die deze trend weergeven, zijn "Rollerwheel Liquid Liner" van MAC, "PUMP N VOLUME MASCARA" van Diorshow en "Cosmo +" van Cosmogen.
Bovendien heeft digitale technologie een grote impact op cosmetische verpakkingen. De sleutelwoorden van "Digitalisering & Technologie" zijn "Smart At-Home", "Beauty Tracking", "Connected Packaging". De aroma- en huidtester verbonden met mobiele telefoons zijn representatieve voorbeelden. Consumenten kunnen verschillende geuren mixen en matchen via mobiele apps, en de innovatie van producten wekt aandacht.
Ultra-aanpassing, zoals de naam al aangeeft, is de ultieme aanpassing. Deze trend is ook een nieuwe vorm van luxe geworden, dat wil zeggen dat het traditionele luxe concept van klantspecifieke producten nieuw leven wordt ingeblazen. De sleutelwoorden hier zijn "Clip & Match", "Bespoke", "2-in-1", die voornamelijk de producten vertegenwoordigen van Aptar's Nomix, Capsum & Centdegres's verrassing uw huid "en MAC's" Bold Bad Lash Mascara ".
Ten slotte is de betekenis van "New Scent Rituals" dat de verpakking van parfum ook begint te innoveren. De voorbeelden zijn "Perfume PaintBrush" van Jo Loves, "10 Crosby Perfume Perfume" van Derek Lam, de "Derek" van de "Derek" en de "Qi en zo" van Derek.
Werk aan containers voor cosmetische verpakkingen in de toekomst 6 populaire trends
Feb 13, 2019
Laat een bericht achter